Často kladené otázky

Ak sa Vám nedarí nájsť to, čo ste hľadali, tak nás neváhajte kontaktovať

OBJEDNÁVKA

(starostlivosť, výmena, vrátenie, poškodenie)

  • Ako môžem vymeniť svoje tričko, keď mi nesedí veľkosť?

    Spôsoby sú dva. Ten jednoduchší je vyplniť formulár o výmene, ktorý prišiel v balíčku a poslať nám tovar späť na adresu Geekshirts s.r.o., Liboš 192, 783 13 Liboš. Druhým variantom je (ak ste už z balíčka vyhodili reklamačný formulár) napísať nám na info@geekz.sk, aký problém máte. Kolegyne reagujú bleskovo.

  • Chcem vrátiť peniaze za tovar

    Stalo sa, že sa tovar nepáči, nevyhovuje vám alebo očakávania boli iné? Vrátime Vám peniaze. Stačí zaslať tovar nepoškodený, nenosený späť. K tovaru stačí pripísať, číslo objednávky a na aké číslo účtu máme poslať peniaze. Peniaze sú odoslané späť po obdržani tovaru do 30 dní..

  • Ako dlho trvá výmena tovaru, keď mi nesedí?

    Výmenu riešime, hneď ako dorazí balíček s tovarom a reklamačným formulárom, čo a za čo je potrebné vymeniť. V prípade, ak je výmena urgentná, stačí napísať na info@geekz.sk a my sa o všetko postaráme.

  • Kto hradí poštovné, keď chcem vymeniť tovar?

    V prípade, že Vám dorazil iný tovar, iná veľkosť alebo iná farba, tak hradíme opravu a poštovné my. V prípade, že Vám naozaj nesadlo to, čo bolo objednané a správne doručené, tak poštovné hradíte vy.

  • Po akej dobe môžem vrátiť zakúpený tovar?

    Najčastejšia otázka, na ktorú nie je jednoznačne možné odpovedať. Podľa zákona do 14 dní bez udania dôvodu. Pri výmene veľkostí je to u nás trošku inak. Ak Vám tovar nesadol, nebola správna veľkosť alebo to jednoducho nebolo ono, tak samozrejme tovar môžete vymeniť za inú veľkosť a to do 30 dní po objednaní. Ak to nebol tovar (tričko, mikina) na mieru. Teda, podľa Vášho návrhu potlače a nebol opraný, nosený, či inak poškodený.

  • Chýbajú mi údaje v mojej objednávke

    Neprišiel informačný email o objednávke? Neprišla ani potvrdzovacia SMS so „sledovacím číslom" objednávky? Stačí napísať na email info@geekz.sk s predmetom čísla Vašej objednávky. To nájdete vo Vašom profile. V prípade, ak bol nákup vykonaný bez registrácie, do predmetu stačí uviesť meno a do tela správy následne otázku.

  • Potlač sa mi po vypraní poškodila!

    Aj keď tomu neveríme, tak aj to sa môže občas stať. Máme síce 99% potlačí takmer nesprateľných, ale objaviť sa môže aj „nepodarok". V takom prípade stačí zaslať fotografiu s vypraným tovarom a my na naše náklady zasielame automaticky nový tovar. Odporúčame však pranie maximálne na 30 stupňov.

  • Tričko mi prišlo poškodené

    Trčí z trička nitka? Je niekde malá dierka? Ozvite sa nám na email info@geekz.sk alebo na telefón +420 702 156 326 s fotografiou poškodenia a my na naše náklady zasielame automaticky nové tričko.

  • Tričko má chybnú potlač

    Je na tričku potlač nakrivo? Alebo je tričko natlačené viditeľne zle? Ozvite sa nám na email info@geekz.sk alebo na telefón +420 702 156 326 s fotografiou potlače/chyby a my na naše náklady zasielame automaticky nové tričko.

  • Ako sa mám o tovar starať?

    Najlepšia starostlivosť o tričko je asi ako o každé iné, ktoré je v šatníku. Ak je tá možnosť a čas, tak prať naopak a na 30°C. Ak sa to ale nepodarí, tak by sa podľa dodávateľov nemalo nič závažné stať. A to ako s potlačou, tak s tričkom. To samozrejme platí aj o mikinách, tielkach a iných.

  • V balíčku mi neprišli samolepky

    Tak to nám radšej ani nehovorte. Ak to zistí kolegyňa, tak na toho, kto to do balíčka nepridal, bude celý deň zamračená :). Ak sa ale tak stalo, napíšte nám o ne.

  • Aké sú veľkosti tričiek?

    Veľkosti všetkých produktov sú popísané v prehľadnej tabuľke veľkostí. Tabuľku je možné rozkliknúť pri výbere konkrétnych veľkostí a tiež v ľavom paneli celého webu. Upozorňujeme, že veľkosti sa môžu líšiť o približne 5%. Nie je bohužiaľ možné garantovať vždy úplne rovnako ušitý textil.

  • Nemám vyplnený telefón alebo v ňom mám chybu. Nájde ma kuriér?

    Nič sa nedeje v prípade, že ide o doručenie Českou poštou. Ak ale ide o doručenie PPL alebo cez Zásielkovňu, je potrebné nám telefón poslať na info@geekz.sk s číslom Vašej objednávky alebo aspoň s menom, aby sme Vás mohli systéme spárovať.

  • Neprišiel mi potvrdzovací email s objednávkou

    Aj to sa môže stať a nie je to nič neobvyklé. Server nemusí byť 100%, chyba môže byť aj v prekliknutí emailu. Stačí nám napísať na info@geekz.sk a my email znovu vygenerujeme a prepošleme. O objednávke tak bude opäť prehľad.

  • Je možnosť u Vás zakúpiť darčekový poukaz?

    Darčekový poukaz je možné kúpiť v hodnote 14,9 € (hodnota 1 trička) priamo tu a platný je na 2 mesiace od dátumu zakúpenia.

  • Nefunguje mi darčekový poukaz

    Ak sa stalo, že darčekový poukaz nie je možné uplatniť, tak buď a) vypršala jeho lehota, b) zle zadané kapitálky v poukaze, c) nevieme. Napíšte nám na email info@geekz.sk a my generujeme nový poukaz.

  • Kam mám zadať darčekový poukaz?

    Pri platbe je možné kód z poukážky zadať manuálne do systému. Pole na to určené je hneď pri tlačidle dokončiť nákup. Ak všetko prebehne tak, ako má, tak sa v ľavom stĺpci vytvorí zľava v hodnote poukazu.

AKCIE WEBU

  • Ako fungujú akcie na webe?

    Akciami na webe geekz.sk sa to len tak hemží. Akciu najčastejšie určuje úvodný banner na webe, ktorý koreluje s informačným bannerom v košíku. Ak je okrem toho ešte na hornej lište.

  • Máte dopravu zadarmo?

    Dopravu zadarmo opäť „zapínajú" bannery, ktoré hlásia, že doprava je naozaj zadarmo. Bannery môžete vidieť na úvodnej stránke geekz.sk alebo následne v košíku. Bannery nemožno prehliadnuť. V platbe je potom u všetkých foriem dopravy suma 0 €.

  • Ak si kúpim tričko s otáznikom, môžem ho vymeniť?

    Tričko s otáznikom je možné vymeniť, ale keďže je to akčné tričko a jeho cena je naozaj nízka, tak poštovné vždy musí hradiť ten, kto objednáva/mení. Ide vymeniť veľkosť nie motív. Môže sa ale stať, že ak budete chcieť meniť veľkosť rovnakého motívu, tak už nemusí byť skladom. V takom prípade bude ponúknutý iný motív (prípadne náhodný).

  • Ako mám vykonať, aby som mal 2 + 1 alebo 4 + 2 produkt zadarmo?

    Tovar stačí „naklikať" do košíka vo veľkostiach, ktoré si prajete a pri tovare, ktorý podlieha akcii sa zobrazí cena 0, - (zdarma)

  • Môžem si pridávať akékoľvek tričko?

    V akciách, ktoré pravidelne prebiehajú na webe je možné pridať ľubovoľné tričko zadarmo. Vždy je dobré riadiť sa samotným bannerom, ktorý určuje podmienky konkrétnej akcie.

  • Zabudol som si pridať tričko zadarmo

    Pokiaľ aj výstražná lišta s informáciou „môžeš si ešte pridať tričko zadarmo" bola prehliadnutá, tak nám napíšte na info@geekz.sk s číslom objednávky a my dodáme do balíčka tričká, ktoré v akcii mali byť zdarma.

NÁKUP

(formy, platby, doprava, a i.)

  • Ako mám pri nákupe zvoliť veľkosť a pohlavie?

    V konkrétnom produkte je možné ľahko postupovať podľa bodov. 1. Vybrať pohlavie (pánske / dámske), obrázok sa podľa pohlavia sám načíta. 2. Vybrať veľkosť a potom už len v pohode pridať do košíka.

  • Môžem si u Vás nechať urobiť tričko s vlastným návrhom?

    Takáto možnosť tu samozrejme je. Za celým projektom stojí aj vlastná výrobňa (sieťotlačová dielňa, digitálne stroje a termolisy). Cena sa pri takomto druhu tričiek pohybuje okolo 17 €. Individuálny dopyt je možné kalkulovať cez email info@geekz.sk.

  • Aký sortiment máte na webe?

    Najrozšírenejším artiklom sú bezpochyby tričká s potlačou. Snažíme sa pridávať nové motívy.. Na webe si môžete zakúpiť aj mikiny, tielka, tričká s dlhým rukávom, detské body, vankúšiky.

  • Ako môžem platiť svoje objednávky?

    Objednávky idú platiť rôznymi spôsobmi:
    a) Platbou prevodom na účet - Bankové spojenie EUR: 2901676402 (FIO), IBAN: CZ5520100000002901676402, SWIFT: FIOBCZPPXXX b) Paypalom
    c) GoPay platobnou bránou

  • Aké sú možnosti dopravy a cena?

    Dopravné PPL predstavuje 6,9 € a Zásielkovňa 4,9 €.

  • Aké sú dodacie lehoty?

    Maximálna dodacia lehota sú 3-4 pracovné dni. Výnimku tvoria Vianočné sviatky, kedy sa termíny pretiahnu až na 5 pracovných dní. V prípade, že lehoty dodania sú dlhšie, tak nás neváhajte kontaktovať priamo na info@geekz.sk.

  • Je možnosť osobného vyzdvihnutia?

    Možnosť osobného vyzdvihnutia nie je. Najlepším možným variantom vyzdvihnutia sa v terajšej dobe (ak nechcete kuriérsku službu) javí Zásielkovňa, ktorá Vám balíčky doručí v okolí Vášho bydliska. Voľba miesta doručenia je čisto na Vás.

  • Odosielate aj do zahraničia?

    Zásielky odosielané na Slovensko sa doručujú cca 3-4 pracovné dni a je možné použiť opäť kuriéra PPL, či spomínanú Zásielkovňu.

  • Kde nájdem informácie o stave mojej objednávky?

    Informácie o stave objednávky sú prehľadne vidieť v profile pod Vašim používateľským menom. V prípade, ak nie ste registrovaným zákazníkom, tak Vás bude kontaktovať náš automatický systém emailom a potom kuriér.

  • Lze platit stržením z karty?

    Ano, takovou možnost na webu máme. Je zprostředkována službou Gopay. Při výběru platby Vás brána Gopay automaticky přesměruje na vyplnění. Vše je zabezpečeno a ověřeno. GoPay používá 128-bit TLS 1.0 a vyšší šifru pro vaši bezpečnou komunikaci.

  • Čo znamená, keď je objednávka „prijatá"

    Objednávka, ktorá má štatút prijatá je u nás v procese tlače a balenia. V prípade, ak sa zmení na odoslaná, tak putuje jednou z kuriérskych služieb k Vám. V prípade zadania telefónu Vás kuriér bude informovať so sledovacím číslom zásielky a vyzdvihnutím zásielky.

  • Ako dlho trvá platba na Váš účet?

    Platba sa páruje automaticky s variabilným symbolom čísla objednávky. Teda, hneď ako príde na účet bankový prevod, Paypal, či GoPay, objednávka je zaplatená. Manuálne je ešte vykonaná kontrola v prípade, že sa nepodarí variabilné symboly spárovať.

  • Možno platiť strhnutím z karty?

    Áno, takúto možnosť na webe máme. Je sprostredkovaná službou GoPay. Pri výbere platby Vás brána GoPay automaticky presmeruje na vyplnenie. Všetko je zabezpečené a overené. GoPay používa 128-bit TLS 1.0 a vyššiu šifru pre vašu bezpečnú komunikáciu.

SPOLUPRÁCA

(motívy, grafici, affiliate, sociálne siete a i.)

  • Môžem s Vami spolupracovať?

    Ak máš chuť s nami spolupracovať, tak neváhaj. Už teraz spolupracujeme s niekoľkými z Vás v affiliate programe na podpore propagácie projektu. Ďalšia možnosť spolupráce je v grafickej činnosti. Pravidelne nám prispieva niekoľko grafikov za 10% provízie z predaja ich produktov. Schválenie grafiky a možnosť spolupráce sa dá dohovoriť cez email info@geekz.sk.

  • Sme dobročinná organizácia a chceli by sme Vaše tričká

    Už niekoľko rokov spolupracujeme s organizáciou Zem ľudí, ktorá sa stará o postihnuté deti. Jazdia na rôzne výlety a robia im dni krajšie. Ďalej sa snažíme pomáhať táboru s AD/HD postihnutím a v neposlednom rade už ďalší rok podporujeme detskú onkológiu v Motole. Pomoci ale nie je nikdy dosť a ak nám sily budú stačiť, tak sme do budúcna otvorení podobným akciám.

  • Kde sa rodí inšpirácia na tričká?

    Nápady na tričká nám najčastejšie posielajú naši fanúšikovia a zákazníci. Sú tvorené zo všeobecných hlášok, ktoré kolujú v rôznych formách na fórach, diskusiách alebo sociálnych sieťach. Naši grafici si potom vezmú hlášku do parády a upravia ju do originálnej podoby. Ďalším variantom, ktorý na geekz.sk máme, tak sú motívy ilustrované externými grafikmi. Medzi najväčších prispievateľov patrí bezpochyby Rax (CZ), parádne mu ale sekundujú Jordy (SK), Tomáš Teslík (CZ). Ale nie je to len o českých alebo slovenských ilustrátoroch. Pravidelne sa snažíme kupovať pre Vás dizajny od zahraničných grafikov ako je Afif Quilimo z Indonézie, Valentin z Rumunska, Chicano Design z Hong Kongu a ďalších.

  • Aký je Váš najväčší hit? Motív, ktorý naozaj majú ľudia najradšej?

    Najväčším hitom sú retro motívy nielen z Večerníčkov. Máme uzatvorenú zmluvu s Českou televíziou na Boba a Bobka a Maxipsa Fíka.

  • S tovarom som naozaj spokojná a urobil obrovskú radosť nielen mne

    Odporučiť, dať palec hore, zdieľať alebo o nás napísať krátky blog ide v podstate kdekoľvek. My by sme boli radi, ak by ste utrúsili pár slov na Heureke (po 10 dňoch od objednávky príde hodnotiaci email) alebo nám na facebooku dali jeden malý palec "like" (https://www.facebook.com/Geekzsk/), prípadne sa len tak občas mrknúť na instagram, kde sme tiež veľmi aktívni a to prevažne s novinkami na webe. (https://www.instagram.com/geekshirtscz/)

  • Mám Blog/YouTube kanál/Facebook stránku a chcem s Vami spolupracovať

    Spolupráci vo formátoch nielen sociálnych sietí, ale aj vlastných blogov, či videí na YT, uzatvárame radi. Najčastejšie formou barteru. To znamená, že za poskytnutú službu posielame dohodnutý počet tričiek/mikín podľa vlastného výberu.

  • Vyhrala som v súťaži, kam mám poslať údaje?

    Pravidelne sa na našich sociálnych sieťach stretnete so súťažami alebo akciami. Ak sa stanete tými šťastlivcami, ktorí dostanú voucher, tričko, mikinu alebo čokoľvek zadarmo, tak nás neváhajte kontaktovať. Píšte nám na email. My následne generujeme na email elektronickú poukážku na voľný nákup, ktorej kód sa vkladá pri platbe. Zníži finálnu cenu produktu.

  • Môžem Vášmu obchodu veriť?

    Náš obchod je odporúčaný 97-99% percentami zákazníkov na Heureke. Obchod hodnotilo vyše 5000 ľudí a má ocenenie "zlaté overenie zákazníkmi".

  • Na webe mi nefungujú odkazy

    Ak sa stane, že je odkaz neaktívny alebo nie je funkčný a odkazuje na chybové okno, neváhajte sa nám ozvať. Za spätnú väzbu samozrejme ďakujeme. :-)

  • Na webe máte chybu

    Ak objavíte pravopisnú, gramatickú, štylistickú alebo akúkoľvek inú chybu, neváhajte sa nám ozvať na info@geekz.sk.